Kategorie
Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu.

Anketa

Líbí se Vám tento e-shop?

Celkem hlasů: 4821

Obchodní podmínky


1.Závazky prodávajícího

Prodávající: Jaromír Frk

Místo podnikání:Úzká 81, Byšice, 27732

IČO: 711 27 968

DIČ: CZ 8201310150

se zavazuje, že:
◦bude dodávat zboží, které si kupující prostřednictvím internetového obchodu objednal
◦v každém balíčku bude vedle zboží také prodejní doklad o zaplacení s rozepsanou cenou za jednotlivé položky
◦bude informovat kupujícího o jeho objednávce (o přijetí objednávky a odeslání zboží)
◦v případě nesplnění dodacích lhůt bude kupujícího včas informovat
◦v souladu se zákonem č.367/2000 umožní kupujícímu zboží do 2 týdnů od obdržení bez udání důvodu vrátit (viz. práva kupujícího), poštovné si však hradí zákazník sám
◦osobní údaje kupujícího budou chráněny a nebudou poskytovány žádným jiným subjektům


2.Práva a povinnosti kupujícího


◦kupující je povinen uvést správnou a úplnou adresu, na kterou má být zboží dodáno
◦kupující je povinen si objednané zboží převzít a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn po vyplnění objednávky a ještě před jejím závazným potvrzením
◦kupující má právo stornovat objednávku pokud mu prodávající bez odezvy nedodá zboží do 7mi pracovních dnů
◦kupující má právo v souladu se zák.č. 367/2000 vrátit zboží do 14ti dnů od doručení bez udání důvodu. Zboží musí být ale odesláno doporučeně na adresu prodávajícího – v původním obalu, kompletní a nepoškozené. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoli takto vrácené zboží nebude prodejce přejímat. Při splnění těchto podmínek bude nakupujícímu vrácena finanční částka do cca 10 dnů od obdržení vráceného zboží


3.Závaznost objednávky


◦každá objednávka, kterou kupující potvrdí (tzn.stiskne tlačítko “Odeslat objednávku“), je považována za závaznou
◦objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů v objednávkovém formuláři.


4.Dodací a platební podmínky


◦doba odeslání zboží je do 14ti pracovních dnů od korekce velikosti.
◦pokud nastane situace, že prodávající není schopen expedovat zboží do 14 pracovních dnů od korekce velikosti, bude kupujícího neprodleně kontaktovat a o nastálé situaci informovat. Zároveň se obě strany dohodnou na řešení vzniklé situace.
◦při převzetí zásilky je kupující povinen zkontrolovat stav a úplnost zásilky a popř. odmítnout převzetí poškozené nebo neúplné zásilky (neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol nebo zápis o škodě, a tento zaslat do 24 hodin emailem prodávajícímu. Pokud převzetí zásilky kupujícím od dopravce je stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace nebo poškození zásilky není žádný nárok)

PRODÁVAJÍCÍ NENÍ PLÁTCEM DPH

Provozovatel je zapsán v živnostenském rejstříku u MPO